Service
På Hermelin Coffee Pro är förstklassig teknisk service och underhåll en självklar del av vårt erbjudande. Vi vet att driftsäkerhet och kvalitet är avgörande för våra kunder – därför är vår serviceorganisation byggd för att leverera just det.
Våra servicetekniker är specialiserade, utbildade och kontinuerligt uppdaterade inom våra olika produktområden. Genom att kombinera expertis med effektivitet säkerställer vi att varje serviceuppdrag håller högsta möjliga kvalitet.
Vi erbjuder rikstäckande service med egna tekniker stationerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Västerås, Falun, Jönköping och Norrköping, samt ett nätverk av certifierade servicepartners över hela Sverige. Även våra partners genomgår regelbundna utbildningar för att garantera rätt kompetens och ett professionellt utförande.
Hermelin servar och reparerar även produkter i Norge, Danmark och Finland, inklusive välkända varumärken som Mahlkönig, Ditting, Anfim och Marco.

Boka Service
Företag*
Kontaktperson*
E-post*
Telefon*
Maskin/Modell*
ID-nummer
Placering*
Gatuadress maskinplacering*
Felbeskrivning*
Installationsformulär
För att göra installationen av din nya kaffemaskin så snabb och smidig som möjligt samt säkerställa att alla nödvändiga förberedelser av monteringsplatsen är klara, ber vi dig att fylla i nedan formulär. Installationsformuläret måste vara Hermelin tillhanda senast 48 timmar innan tid för maskininstallation. All nödvändig el-, vatten- och avloppsinstallation görs av kunden på egen bekostnad och kunden åtar sig att tillse att nödvändiga installationer utförts före den avtalade maskininstallationstiden.
Önskat installationsdatum:*
Kundnamn/Företag:*
Kontaktperson på Installationsadressen:*
Telefonnummer till kontaktperson:*
Typ av bänk (maskinens placering)
Avlopp (max 30-50 cm från maskinens placering):*
KlartBehövs ej
Eluttag för kyl (220v/16 amp 30-50 cm från kylens placering):*
KlartBehövs ej
Eluttag maskin (max 30-50 cm från maskinens placering):*
1 fas3 fas
16 amp25 amp
Separat ballofixkran (Krav per maskin):*
Klart
Placering av maskin (kort beskrivning):*
Ert ordernummer:*
Adress:*
Epostadress:*
Kalkfilterfilter (Över hårdhetsgrad 5 rekommenderas filter):*
KlartBehövs ej
Choklad (skall finnas vid installation):*
KlartBehövs ej
Kaffebönor/Kaffe (skall finnas vid installation):*
Klart
Muggar/Glas (för att ställa in fyllnadsmängder):*
Klart
Meddelande/Övrigt:
Bekräftelse:*
Härmed bekräftar jag ovan uppgifter och att installationsadressen är redo för installation
Returformulär
Företagsnamn*
Kundnummer*
Kontaktperson*
Telefon*
Epost*
Fakturanummer/Ordernummer (vårt)*
Sändningsnummer*
Returen avser:*
Produkt:*
Maskin/modell*
Serienummer*
Tillverkningsår*
Bifoga WMF Abnormal Installation Report
Beskrivning av ärendet*
För att vi skall kunna behandla ditt ärende snabbt och korrekt, vänligen bifoga bilder. Vid transportskada skall bild på skadat gods alltid bifogas.


.jpg)