Serviceavtal
Att investera i en kaffemaskin eller espressomaskin från Hermelin är som att köpa en premiumbil – du väljer det bästa på marknaden, med lång livslängd och hög prestanda. Men precis som en bil behöver även en kaffemaskin regelbundet underhåll för att leverera kaffe av toppkvalitet år efter år.
Därför rekommenderar vi alltid ett serviceavtal.
Med ett serviceavtal får du inte bara driftsäkerhet och jämn kvalitet – du får också trygghet, kostnadskontroll och bättre ekonomi. Våra tekniker utför förebyggande underhåll 1–2 gånger per år, och om något skulle inträffa finns vi där för att snabbt lösa problemet.
Fullserviceavtal – allt ingår!
Vårt Fullserviceavtal är det mest omfattande alternativet och inkluderar:
- Förebyggande underhållsservice
- Reservdelar
- Restid och arbetstid
- Akut service
- Fri support
- Prioriterad hantering i servicekön
Fördelar med serviceavtal:
- Kostnadskontroll – inga oväntade utgifter
- Driftsäkerhet – maskinen fungerar som den ska
- Trygghet – snabb hjälp vid behov
- Lönsamhet – längre livslängd och bättre prestanda
- Support från kompetent personal – alltid nära till hjälp
Boka Service
Företag*
Kontaktperson*
E-post*
Telefon*
Maskin/Modell*
ID-nummer
Placering*
Gatuadress maskinplacering*
Felbeskrivning*
Installationsformulär
För att göra installationen av din nya kaffemaskin så snabb och smidig som möjligt samt säkerställa att alla nödvändiga förberedelser av monteringsplatsen är klara, ber vi dig att fylla i nedan formulär. Installationsformuläret måste vara Hermelin tillhanda senast 48 timmar innan tid för maskininstallation. All nödvändig el-, vatten- och avloppsinstallation görs av kunden på egen bekostnad och kunden åtar sig att tillse att nödvändiga installationer utförts före den avtalade maskininstallationstiden.
Önskat installationsdatum:*
Kundnamn/Företag:*
Kontaktperson på Installationsadressen:*
Telefonnummer till kontaktperson:*
Typ av bänk (maskinens placering)
Avlopp (max 30-50 cm från maskinens placering):*
KlartBehövs ej
Eluttag för kyl (220v/16 amp 30-50 cm från kylens placering):*
KlartBehövs ej
Eluttag maskin (max 30-50 cm från maskinens placering):*
1 fas3 fas
16 amp25 amp
Separat ballofixkran (Krav per maskin):*
Klart
Placering av maskin (kort beskrivning):*
Ert ordernummer:*
Adress:*
Epostadress:*
Kalkfilterfilter (Över hårdhetsgrad 5 rekommenderas filter):*
KlartBehövs ej
Choklad (skall finnas vid installation):*
KlartBehövs ej
Kaffebönor/Kaffe (skall finnas vid installation):*
Klart
Muggar/Glas (för att ställa in fyllnadsmängder):*
Klart
Meddelande/Övrigt:
Bekräftelse:*
Härmed bekräftar jag ovan uppgifter och att installationsadressen är redo för installation
Returformulär
Företagsnamn*
Kundnummer*
Kontaktperson*
Telefon*
Epost*
Fakturanummer/Ordernummer (vårt)*
Sändningsnummer*
Returen avser:*
Produkt:*
Maskin/modell*
Serienummer*
Tillverkningsår*
Bifoga WMF Abnormal Installation Report
Beskrivning av ärendet*
För att vi skall kunna behandla ditt ärende snabbt och korrekt, vänligen bifoga bilder. Vid transportskada skall bild på skadat gods alltid bifogas.

