Hermelin använder cookies för att optimera webbplatsen för en bättre kundupplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta.

Serviceavtal

Bättre ekonomi och fullständig trygghet
Att köpa en kaffemaskin eller espressomaskin från Hermelin är som att köpa en riktigt fin bil. Du har valt att jobba med det bästa på marknaden och vet att den kommer att producera kaffe i många år framöver. Precis som en bil, behöver också en kaffemaskin service. Till exempel behöver delar bytas ut, teknik finjusteras, programvara uppdateras och maskinen måste även avkalkas med jämna mellanrum, allt för att kaffet skall hålla toppkvalitet under många år.
 
Vi rekommenderar därför alltid att ni tecknar ett serviceavtal för er kaffemaskin. Det garanterar inte enbart god kvalitet på kaffet och driftsäkerhet och stabilitet i maskinen utan ger också en trygghet och bättre ekonomi för dig som kund. Våra tekniker utför förebyggande underhållservice en till två gånger om året och om någonting ändå skulle hända med maskinen finns våra tekniker där för att lösa problemet.

Fullserviceavtal - allt ingår!
Om du tecknar ett Fullserviceavtal för din kaffemaskin ingår allt - förebyggande underhållsservice inklusive reservdelar, restid och arbetade timmar. Dessutom ingår akut service i avtalet och du är som serviceavtalskund även prioriterad i servicekön.

Garanterat ren och hälsosam luft – hela tiden
För att garantera din luftrenares funktion och en konstant ren arbetsmiljö utan driftstopp, erbjuder vi även serviceavtal på våra luftrenare. Med regelbunden teknisk service rengör och kontrollerar vi maskinen samt byter filter och kan därmed garantera en hög avskiljning på minst 95 % av samtliga partikelstorlekar.
 
Kontakta oss för mer information om våra serviceavtal!